Διεύθυνση Μάρκετινγκ (CAMM_341.1_A)

Σε αυτό το μάθημα, οι φοιτητές θα κατανοήσουν τις κυριότερες αρχές μάρκετινγκ, όπως αυτές εφαρμόζονται στην ξενοδοχειακή και επισιτιστική βιομηχανία,  επιτρέποντάς τους να αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ του μάρκετινγκ προϊόντων και του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Πρόσθετα παρέχει στους φοιτητές τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με μεθόδους προώθησης της δικής τους επισιτιστικής επιχείρησης.

Η ενότητα αυτή εκθέτει τους φοιτητές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, στα διάφορα εργαλεία μάρκετινγκ και αναλύσεις, στο σχεδιασμό και υλοποίηση του σχεδίου μάρκετινγκ καθώς και στον έλεγχό του. Τους βοηθά επίσης να συσχετίσουν και να εφαρμόσουν τις έννοιες αυτές με τους διάφορους τύπους επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών τροφίμων και ποτών.