Βασικές Αρχές της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας (IMC_106)
- Γιατί διαψεύστηκαν οι προβλέψεις της δεκαετίας του 1980 ότι το HIV/AIDS θα μειώσει τον πληθυσμό της γης κατά 30% αλλά παρά τις μαζικές εκστρατείες ενημέρωσης και εμβολιασμού η εξάπλωση του covid-19 δε φαίνεται να αναχαιτίζεται;
- Τι κάνει χιλιάδες ανθρώπους να κατασκηνώνουν επί μέρες έξω από τα καταστήματα ηλεκτρονικών για να αποκτήσουν πρώτοι το νέο iPhone αλλά όχι και το νέο Samsung;
- Γιατί μια διαφήμιση της Benetton που βραβεύτηκε στην Ευρώπη και χαιρετίστηκε από τα Ηνωμένα Έθνη προκάλεσε βίαιες διαδηλώσεις στις ΗΠΑ;
Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που απασχολούν το μάθημα Βασικές Αρχές της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας.
Το μάθημα εξετάζει τις βασικές έννοιες της Επικοινωνίας μέσα από τις κυρίαρχες και σύγχρονες θεωρίες επικοινωνίας, ψυχολογίας, κοινωνιολογίας, και ανθρωπολογίας.
Μελετά το ρόλο της επικοινωνίας στη λειτουργία επιχειρήσεων και οργανισμών, τις μορφές της, και τη στρατηγική της, με έμφαση στην Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ, το μίγμα προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών και τα συστατικά του στοιχεία.
Παρουσιάζει τις
- βασικές αρχές της Διαφήμισης,
- σύγχρονες μορφές της,
- κλασσικές και καινοτόμες τεχνικές στρατηγικού σχεδιασμού, στοχοθέτησης, ανάπτυξης δημιουργικού, και διοίκησης διαφήμισης.
Τέλος, το μάθημα καλλιεργεί την κριτική στάση απέναντι στις
- πολιτικές και πολιτισμικές συνέπειες της μαζικής επικοινωνίας,
- ηθικές διαστάσεις της διαχείρισης αντιλήψεων, και
- αισθητικές και κοινωνικές επιπτώσεις της διαφήμισης.